Какво означава "Tubeless Ready"?
Външна гума tubeless ready, която може да се използва без вътрешна – подходяща за безкамерен монтаж. Бордовете са конструирани така, че да осигуряват херметизация и добро захващане за шината. Тъй като шините и бордовете tubeless ready не са херметизирани, при монтирането в гумата трябва да се добави латексова течност. Тя има двойно предназначение – да херметизира гумата и да предотвратява евентуални спуквания.
За ограничаване на спукванията е препоръчително да се използва монтаж без вътрешна гума.
При използване на тази гума с капла tubeless ready настойчиво препоръчваме монтаж без вътрешна гума, тъй като гумите tubeless ready са предназначени за употреба с латексова течност. Така тя ще разполага с двойна защита – ивица "Hardskin", която предотвратява пробиванията, и латексова течност, запушваща малките дупки.
И като бонус – по-ниско тегло и по-голям комфорт.
Какво е необходимо за Tubeless Ready монтаж?
Вентил tubeless,
бандажна лента tubeless,
латексова течност,
шина tubeless ready,
крачна помпа или компресор.
Как се монтира гума tubeless ready?
На този адрес ще намерите видеоматериал, в който стъпка по стъпка е показано как се осъществява монтаж на гума tubeless ready:
На английски: https://www.youtube.com/watch?v=EhhyFMIZtH4
На френски: https://www.youtube.com/watch?v=0K8mcR1Lymo
Как се напомпва гума?
Напомпвайте внимателно. Препоръчителното налягане е указано върху канта на гумата и в описанието на продукта на нашия уебсайт.
Преди всяко излизане проверявайте дали налягането в гумите е подходящо за съответните условия.
Съветите на експертите
При напомпване на гумата определете налягането според конкретния терен и най-вече според метеорологичните условия.
Ако карате в дъждовно време, използвайте по-малко налягане, за да увеличите сцеплението.
Обратно – в сухо време може да напомпате повече.
Как да прецените износването на гумата?
За отчитане степента на износване на гумите и най-вече на необходимостта от смяна, трябва да се проверява състоянието на протектора. Белезите на износване включват:
– разнищване на протектора; – поредица микроцепнатини; – заглаждане на протектора; – подаване на каркаса.
Това са някои от белезите, които показват, че гумата е за смяна.