Описание
Terreno Dry запълват празнината между гумите за сухи и тези за смесени терени. Това се дължи на уникалния дизайн "люспи на риба", който позволява на средната част на протектора да се движи изключително бързо и същевременно осигурява добро сцепление при натоварвания в завои и при спиране.
С технологията TNT (Tube – NoTube) гумата има допълнителен слой отстрани и е подходяща за употреба както с вътрешна гума, така и при безкамерен монтаж.
Tubeless TNT – изключителна защита срещу спукване
Гумите Vittoria Gravel разполагат със слой за защита от спукване между каркаса и протектора. Той е изработен от найлон – издръжлив и лек материал. Вариантите Tubeless TNT имат и два слоя найлон по кантовете на гумата. Те предпазват страничните части от срязване и пробиване, предизвикани от камъни и тръни. Конструкцията TNT осигурява подходящи за каране със или без вътрешна гума здравина и издръжливост.
Графен
При производството на гумите за гравел на Vittoria е използван уникалният материал графен. Този в протектора свежда до минимум съпротивлението при търкаляне и пробиванията, като същевременно удължава живота на гумата. За зоната на кантовете са използвани два различни вида графен. Базовият осигурява стабилност при натоварванията при завиване и защита от срязване. Повърхностният повишава допълнително стабилността в завой, както по сухи, така и по мокри терени.
Как да прецените износването на гумата?
За отчитане степента на износване на шосейните гуми и най–вече на необходимостта от смяна трябва да се проверява състоянието на протектора. Белезите на износване включват:
Разнищване на протектора; Поредица микроцепнатини; Заглаждане на протектора; Подаване на каркаса.
Това са някои от белезите, които показват, че гумата е за смяна.
Как се демонтира гума?
За да демонтирате външната гумата, трябва да изпуснете изцяло въздуха от вътрешната.
След това може да я извадите от шината с щанга за демонтаж.
Как се монтира гума tubeless ready?
На този адрес ще намерите видеоматериал, в който стъпка по стъпка е показано как се осъществява монтаж на гума tubeless ready без вътрешна:
https://youtu.be/x80_Is3LjdU
За Tubeless Ready монтаж са необходими:
Вентил tubeless,
бандажна лента tubeless,
латексова течност,
шина tubeless ready,
крачна помпа или компресор.
Как се напомпва гума?
Напомпвайте внимателно.
Препоръчителното налягане е указано върху канта на гумата и в описанието на продукта на нашия уебсайт.
Преди всяко излизане проверявайте дали налягането в гумите е подходящо за съответните условия.
Съветите на експертите
При напомпване на гумата определете налягането според конкретния терен и най–вече според метеорологичните условия.
Ако карате в дъждовно време, използвайте по–малко налягане, за да увеличите сцеплението.
Обратно – в сухо време може да напомпате повече.