Тегло
Тегло на ракетата 85 г.
Теглото на ракетата е много важна характеристика в бадминтона. При избор на ракета е важно да имате предвид честотата на игра, телосложението, стила на игра и податливостта на травми.
Обратно, по-тежката ракета е по-мощна.но рискувате да изгубите от скоростта на ръката, което може да е недостатък при отбранителна и бърза игра или при контраатаки.
Баланс
Баланс на ракетата - неутрален (на 296 мм).
Балансът на ракетата е от голямо значение за играта. Различаваме 3 вида баланс:
към главата за мощност;
неутрален за многофункционалност и контрол;
към дръжката за маневреност.
Твърдост на стъблото
Дръжка на ракетата: много твърда.
Ракетите могат да бъдат: с гъвкаво стъбло - подходящо за играчи, търсещи маневреност и залагащи на далечни удари;
със средно твърдо стъбло - подходящо за играчи, търсещи добро съотношение между мощност и маневреност;
с твърдо стъбло - подходящо за напреднали и експерти, търсещи мощност и точност;
с много твърдо стъбло - подходящо за експерти с перфектна техника, търсещи мощност.
Карбон High Modulus
Рамка и дръжка на ракетата от нишки високомодулен японски карбон Toray. Високомодулен материал 40-46T. Той предлага редица предимства, като оптимални механични свойства и голяма лекота. Употребата на нишки високомодулен карбон в рамката осигурява стабилност, а в дръжката - реактивност. Освен това, този материал подобрява еластичността на ракетата за по-силно обтягане на кордажа и по-добро оттласкване.
Концепция Per-Foam
Концепцията Per-foam намалява нежеланите вибрации и увеличава твърдостта на рамката за повече стабилност при удар и възможност за по-голямо обтягане на кордажа.
Стабилна сърцевина
Патентованата стабилизираща сърцевина е поставена в зоната на втулката за увеличаване на вътрешното налягане на рамката по време на отливането: по този начин слоевете карбон са свързани по-прецизно за по-голяма стабилност на рамката и втулката и осигуряване на по-прецизни удари.
Сечение I-FONT
Сечението I-FONT с уникален релефен канал на нивото на главата на ракетата увеличава удрящата повърхност и реактивността при удар.
Сечение AERO
Сечението AERO в горната част на рамката намалява въздушното съпротивление за по-добра маневреност.
Предварително импрегниране с горещо лепило
Предварителното импрегниране с горещо лепило е процес в две стъпки, който замества класическото промазване с разтвор и сушене. Нишката се импрегнира с гореща смола, която е предварително поставена с машина върху основа от хартия или фолио.»
Двойна втулка в долната част
Двойната втулка е поставена в стратегическата зона в долната част на рамката за защита на кордажа и повече гъвкавост, осигуряващи отлично усещане и абсорбиране на вибрациите при удар.
Технология с единично наплитане на кордажа
Технологията с единично наплитане на кордажа осигурява по-добра защита на втулките и увеличава полезния център.
Реактивно стъбло
Реактивното стъбло е изработено от високомодулен карбон за отлично оттласкване и много прецизни удари.»
Концепция Slim Shaft
Концепцията Slim Shaft намалява въздушното съпротивление за по-голяма реактивност и по-лесно изпълнение на бързи удари.
Стъбло Per-Foam
Концепцията Per-foam намалява нежеланите вибрации и увеличава твърдостта на рамката за повече стабилност при удар и възможност за по-голямо обтягане на кордажа.