Няколко думи от продуктовия мениджър
Контролът на дишането е една от основните техники в обучението по плуване. Екипите ни създадоха TIBALL, за да направят това обучение оригинално. Дълбочината на гмуркане се увеличава постепенно чрез достигане на различните нива до максимум 1,40 м дълбочина.
Може да се играе самостоятелно или колективно и е подходяща за цялото семейство. Играта TIBALL се монтира изключително бързо.
Опознаването на водата е благоприятно за психомоторното развитие на малките деца
Трите категории продукти на Nabaiji за опознаване на водната среда: „Открийте водата“, „Открийте плуването“, „Открийте гмуркането“.
Предлагаме адаптирани продукти за всяка от категориите. Водната игра за гмуркане TIBALL спада към категорията „Открийте гмуркането“:
Препоръки за употреба
Продуктът е съставен от поплавък с мрежа с тежести 140 см, съставена от 6 нива с дупки, маркирани с номер. С 3 топки в сака.
Хвърлете продукта във водата. Той веднага ще застане в правилно положение.
За да избегнете преждевременно избледняване на цветовете, не оставяйте продукта на слънце.
Тегло на продукта
Около 600 г
Предложение за игра № 1 = Детонатор
Всяко ниво е отбелязано с номер. Номерът отговаря на броя точки при успешно гмуркане: 1 точка за най-лесното ниво, 2 и 3 точки за средните и т.н. За напреднали деца можете да добавите и 7-о ниво, като отворите дъното; то дава съответно 7 точки.
Детето взима топката и трябва да събере максимален брой точки за 30 секунди.
Предложение за игра № 2 = Пирамида
Детето трябва да пусне топката в първата дупка и да изплува на повърхността. След това трябва да се гмурне отново, за да я постави във втората и т.н. до достигане на най-дълбокото възможно ниво.
При достигането му, то трябва да повтори гмуркането толкова пъти, колкото нива остават надолу. Пример 3 : 1 2 3 3 3 3 3 3 3 2 1
Пример 4 : 1 2 3 4 4 4 4 4 3 2 1
Пример 5 : 1 2 3 4 5 5 5 4 3 2 1
Пример 6 : 1 2 3 4 5 6 5 4 3 2 1
Детето трябва да достига нивата колкото е възможно по-бързо.
Предложение за игра № 3 = Котка и мишка
Играе се от 2 отбора. Атакуващият отбор отбелязва точки с поставяне на топката в някое от нивата. Защитаващият отбор трябва да му попречи да отбележи. За да напредват, нападателите могат да си подават топката над водата или да се гмуркат под водата. На повърхността, защитниците могат да докосват нападателя с топката. При 5 докосвания отборите се разменят. Под водата защитниците нямат право да докосват нападателите и могат да блокират топката само с отворена длан.
Предложение за игра № 4 = Сейф
Възрастният дава код за сейфа на детето (число). Детето трябва да го достигне като събира точки чрез достигане до различните нива. Детето трябва да достига нивата колкото е възможно по-бързо, за да "отключи сейфа". Този вариант може да се играе и с един или повече отбори. Друг вариант: Ако детето постави топката в нивото на дъното, това не му носи точки, но удвоява досегашния му резултат.
Предложение за игра № 5 = Подводен баскетбол
Правилата са същите като при игра на котка и мишка, но с два TIBALL коша.
Всеки от отборите пази своя кош и атакува другия както при игра на класически баскетбол.